EN

Gogacz Emilia

Stanowisko: asystent

Jednostka: Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji, Katedra Pedagogiki Małego Dziecka

E-mail: emilia.gogacz@wp.pl

 

Kariera Naukowa:

   
  • 2013-2018 - Studia doktoranckie, Wydział Nauk Pedagogicznych, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej

  • 24.06.2015 - Poznawanie i kształtowanie zachowań prospołecznych małych dzieci

  • 2010 – Stopień magistra pedagogiki, Wydział Nauk Pedagogicznych, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej

  • Tytuł pracy mgr: Relacje międzypokoleniowe. Społeczno-edukacyjna rola dziadków.

  • 2009 - Stopień magistra psychologii, Wydział Psychologii, Wyższa Szkoła Finansów

    i Zarządzania

  • Tytuł pracy mgr: Postawy rodzicielskie, a cechy osobowości i satysfakcja z życia dziecka
    z uwzględnieniem jego płci i kolejności narodzin.

Zainteresowanie naukowe i publikacje

  • opieka, edukacja i wychowanie małych dzieci

  • wczesne zachowania prospołeczne dzieci

  • psychologia rozwojowa w aspekcie procesu uczenia się dzieci

Publikacje:

  • Gogacz, E. (2017). Komunikacja oparta na empatii jako płaszczyzna do budowania dialogu pomiędzy ludźmi W: Anna Mikler-Chwastek (red.) Trudności w uczeniu się i zaburzenia zachowania występujące u małych dzieci. Warszawa: Wydawnictwo Difin, s. 161-172.

  • Gogacz, E. (2017). Wychowanie małego dziecka w domu, żłobku i przedszkolu. W: Anna Mikler-Chwastek (red.) Wychowanie i wspieranie rozwoju małych dzieci w domu żłobku
    i przedszkolu.
    Warszawa: Wydawnictwo Difin, s. 165-181.

  • Gogacz, E., Zalewska, J. (2015). Sprawozdanie z IV Międzynarodowej Konferencji Naukowo  

     - Szkoleniowej Montessori „Inspiracje”. Szkoła Specjalna,1, s. 78-79.

  • Gogacz, E. (2014). Postawy rodzicielskie, a cechy osobowości dziecka – doniesienie z badań. W: I. Kust, J. Michalak –Dawidziuk (red.), Autokreacja innowacyjna w procesie wychowawczym.  Warszawa: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Menadżerskiej, s. 349-369.

Wykaz przedmiotów prowadzonych w roku akademickim 2016/2017

  • Rozwój mowy, gotowość do nauki czytania i pisania – metodyka

  • Wychowanie i kształtowanie umiejętności społecznych dzieci

  • Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji

  • Żłobek i przedszkole – organizacja i działalność pedagogiczna

  • Wychowanie emocjonalne i społeczne dzieci w przedszkolu i szkole

  • Wychowanie i kształtowanie umiejętności społecznych dzieci – metodyka, poziom zaawansowany (1x15h) – semestr letni – studia niestacjonarne

  • Praktyki studenckie:

  • Praktyka pedagogiczno – dyplomowa w żłobkach - (40h)

  • Praktyka asystencko –pedagogiczna w żłobkach - (20h)

  • Praktyka asystencka w żłobkach i klubach malucha (50h)

  • Praktyka asystencko – pedagogiczna w przedszkolach ogólnodostępnych (20h)

 

 

mgr Gogacz Emilia
20-04-2018

„Europejski Dzień Logopedy - Usłysz mnie”

IV Konferencja „Europejski Dzień Logopedy - Usłysz mnie" Dnia 27.04.2018 r. w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie odbędzie się konferencja „Europejski Dzień Logoped…
18-10-2017

NOWOŚCI WYDAWNICZE

Zapraszamy do zapoznania się z nowościami Wydawnictwa Akademii Pedagogiki Specjalnej.
06-04-2018

KOLEGIUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ - WYSTAWY

KOLEGIUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ AKADEMII PEDAGOGIKI SPECJALNEJ IM. MARII GRZEGORZEWSKIEJ serdecznie zaprasza na wystawę malarstwa prof. WIESŁAWA BIEŃKUŃSKIEGO pt. Skaza (Galeria APS przy ul. Szczęśliwi…